דגן קורא לממשלה: "אשרו את הישיבה בחומש כתשובה לפיגוע"

    איתי גדסי No Comments on דגן קורא לממשלה: "אשרו את הישיבה בחומש כתשובה לפיגוע"

    ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן תקף בחריפות את הממשלה על רקע הפיגוע הרצחני ואמר, "הפיגוע הקשה הנוראי שהתרחש עכשיו כאן, בין שבי שומרון לחומש, הוא תוצאה של אוזלת היד של ממשלת ישראל שמאבדת את ההרתעה לצערי גם בירושלים וגם כאן בשומרון"

    צילום: מועצה אזורית שומרון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפיגוע הרצחני שאירעה הערב (חמישי) בו נרצח בחור ישיבה בידי מחבלים מתועבים, ראש מועצת שומרון יוסי דגן אומר בתגובה לפיגוע: "לאשר את הישיבה בחומש כתשובה לפיגוע".

    לדברי דגן, "הפיגוע הקשה הנוראי שהתרחש עכשיו כאן, בין שבי שומרון לחומש, הוא תוצאה של אוזלת היד של ממשלת ישראל שמאבדת את ההרתעה לצערי גם בירושלים וגם כאן בשומרון".

    דגן הבהיר כי "דם יהודי לא יכול להיות הפקר במרכזה של מדינת ישראל. ולא משנה אם בחרנו בממשלה או שלא בחרנו היא הממשלה שלנו, ואנחנו באים אליה בתביעה, אנחנו מצפים לביטחון".

    דגן ציין "לצערי יש כאן התחממות לאחרונה בגיזרה של חומש. גם בהתחממות של הגיזרה בידי הרשות הפלסטינית וגם כתוצאה מחימום במקביל ע"י ארגוני שמאל קיצוני, לפני שארגונים מטורללים רוצים לפעול כנגד הישיבה בחומש".

    ראש מועצת שומרון דגן קרא לממשלה ואמר, "אנחנו צריכים כתוצאה מהפיגוע הזה לחזק את הישיבה בחומש, ולהסדיר את הישיבה בחומש בצורה קבועה, ולחזק את ההתיישבות בכל מקום שיש פיגוע. האירוע הזה קשה מאד, אנחנו כרגע מטפלים בהשלכות שלו. אני אומר בצורה ברורה לעולם לא נישבר ואני דורש מהממשלה תתעשתו, דם יהודי לא יכול להיות הפקר".



    0 תגובות